14-10-08

Ni gör mig lugn, det kanske inte låter som världens roligaste komentar.. men i detta läget är det en väldigt stor komplimang från mig till er. Känslan av att vara lugn är så obeskrivligt bra. Jag får kontroll över mig själv och saker känns lättare. Ville bara säga det.

Haha förresten så har jag och Jennie fått ett miniminijobb, vi ska filma slutet av nån film (antagligen världensb-film) men det känns ändå gött, att göra ett jobb för första gången i mitt liv och få pengar för det(antagligen ytterst lite), men poengen är själva grejen med det.

Sedan så ser jag fram emot på fredag, då ska jag å Domme fika, allt för länge sen jag fikade på riktigt, på stan. Något annat gatubarn som vill haka? HELT OK :D

Ska kanske på Johnossi den 1:a också, WOHO på det :D Och om två veckor är det höstlov! Som jag har längtat!


Random google bild.. nu vill jag bara bort härifrån men när jag är borta får jag en hemlängtan så jag vet inte vad, men nu fan vill jag inte vara hemma.

Kommentarer
Postat av: s

iih, asså. eling, När på Fredag ska ni fika? Kraaaaam love you!

2008-10-15 @ 12:16:24
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0