Simma, Bettina 17!

Tjaaa, sitter i skolan nu så kanske inte skriver klart allt jag vill ha fått skriva =)...
Imorse hade jag lite ångest för simningen, 1000 meter, jobbigt! Men egentligen var de väl inte det som tyngde mig just då, att man ska visa sig i bikini inför hela klassen är väl det mest obekväma situationen man kan sätta sig i (kanske inte men det känndes så då), man är lixom total blottad.
    Men men så kom man till Oasen och skulle simma. Måste faktiskt erkänna att det inte känndes så jobbigt som jag trodde. Antar att det beror på min superbra klass! Vi hade jätteroligt också när vi skulle göra en vårat eget lilla "konstsim".. vi var olika grupper och hade en jury (de som inte va me och simma) som skulle bedöma vilka som vann, ooh yes vi vann också!
    Idag fyller Bettina år också! Väldans kalasigt, jag, Jennie och Jennie hade bakat till henne för dagen i all ära. =) Hoppas att du har en jättebra dag! :D:D <3




Jag har skrivkrap just nu när det gäller min engelskauppsats! ååååh det är störande för jag hade sånt flyt förrut , men idol kom och förstörde xD.. känner mig bara frustrerad!

Klar med engelskan nu och livet leker så smått igen :D.. haha I'm wierd, accept it or not `=)
Nu ska jag kolla lite kläder cheers =)

Kommentarer
Postat av: Bettina

Suuupergott ! Tackar ! <33

Dt hade jag verkligen , tack vare er ! <3<3<3

2008-10-02 @ 22:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0