Förkyld + fotoläxa

Yeees, då vart man förkyld då. Verkligen inte rätt läge! Jag har fullt upp denna veckan.. men men vad ska man göra. Gjorde fotoläxan, men den sket sig rätt totalt, fotade inne och ljuset va dåligt + att man typ sträckte nacken lite när man ska lägga tillbaka rekvesitan..YEY!
Men nu känner jag att " I wanna boogie" !! Men ska antagligen till Sarah med Sarra å Camilla så ska vi kolla på lite Sex and the City.. måste städa sen åxå =/

Köpte mössa, vantar och chailatte igår<3 så jävla väärt!

 jag och angela

Kommentarer
Postat av: sarra

Chailatte är värt 1000000 kr!



love it..



PUSS på dig min skna vackra varelse!

2008-10-05 @ 12:44:38
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Angela

Fyyyy tusan på chai-bajse :D

2008-10-05 @ 16:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0