Damien Rice

Ja han är en väldigt bra sångare tycker jag


Är så trött just nu, känner att jag behöver tid för mig själv, för att bara vara men nej det går inte för vi har så mkt plugg och jag har inte ens börjat.

-  Dagens humör: konstig, som vanligt me andra ord, glad men utmattad
Dagens väder: mulet å regn, lite sol
 Dagens frisyr: hästsvans.. lol xD
-  Dagens klädsel: tee, jeans,kofta (typ)
Dagens smycken: inget
-  Dagens planer: skola, plugga, baka
-  Dagens materiella vill ha: filmkamera xD
-  Dagens längtan: LONDON
 Dagens fundering: -----
-  Dagens beroende: leenden
 Dagens tråkigaste: historialektion
Dagens tidning: okej.. lol
-  Dagens låt: Cheers darlin' - Damien Rice
-  Dagens tv-serie: ingen
-  Dagens hemsida: bdb
-  Dagens mat: mackor..
-  Dagens borde: Gå till skolan imorgon, och med andra ord sova nu.
-  Dagens roligaste: Karin -"Är maten mjuk idag?"
-  Dagens personer: min klass typ x)

Nu blir det idol sen raketplugg och sen baka, duscha och sova

Kommentarer
Postat av: sarra

IDOL SUUUUUUUUUUGER MITT BAJS!



HAHA

2008-10-01 @ 21:27:09
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAhah , aah verkligen ! Men suuuper gott va dt iaf :D tacktack <33

Ja , men visst va dt :) Kanonkuul ;D Trodde dt skulle bli as trist på idrotten idag ..

Tack igeen <3<3<33

2008-10-02 @ 14:28:43
URL: http://anniehuldabettina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0