Black And White Heart



Känns himla skönkt att det är fredag imån! Lov sen då =).. mm härligt. Härligt att få slippa tänka på plugget och slippa åka till Kungälv varenda jävla dag. Haha, ja jag är trött på det och alla sura busschaufförer och så är jag åxå trött på att vara så nedrans trött när man kommer hem. Min klass är dock ändå bäst.

Tiden har gått himla fort tycker jag allt, man hinner inte med i tiden riktigt, det är synd.

Kollade på That 70's show när jag kom hem idag, love it! (fulaste att jag tog kort på tv:n)






Kommentarer
Postat av: s

Alltså, jag trodde jag jade kommenterat detta inlägget, men det har ja visst inte.. och jag säger bara, jag vill verkligen int eha lov.. asså jag menar det. för det känns som jag har mer saker att göra nu på lovet än annars.. typ.. höhö.. Kram

2008-10-24 @ 21:46:58
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0