22/11

Förrut, var de ett sätt för mig att uttrycka mig och på så sätt få glädje. Det är fortfarande så, att jag älskar att dansa, känns dock mer pressat nu och jag gillar det inte. Därför trivs jag mest med att sätta på en skiva i mitt rum och dansa bäst jag vill.

Tänkte skriva GRATTIS till Domme här :D som kom in på skolan i Spanien, askul men kommer sakna sönder dig!<3

"du lyssnar ju bara på deppig musik" de va vad jag fick höra nyss, men den e inte deppig, ärligt så är det bara den just nu som får mig lycklig eftersom jag aldrig har tid att se på film längre

ska träffa mina älsklingar sen och kanske gå på jul på liseberg =) love it

Kommentarer
Postat av: s

e det inte spanien hon ska till? :S

2008-11-22 @ 19:44:42
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Domme

Tacktacktack söta Elin! :D:D:D Haha, jag kommer gå på en skola i Spanien, inte Frankrike, lite fel land där. ;P Kommer sakna sönder dig med!! Ni MÅSTE komma och hälsa på och så MÅSTE jag komma och hälsa på er. Fattar ärligt talat inte hur jag ska klara mig utan alla här hemma i tio månader, helt sjukt! Vi måste skaffa skype och prata i telfon 24/7! Och så måste vi ta vara på tiden innan jag drar dit, det är ju trots allt 282 dagar kvar. Kramkramkram! <333

2008-11-22 @ 19:52:26
URL: http://domme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0