stressad?

Nej, inte egentligen om man jämför med förut, tänkte bara be om ursäkt om jag har varit jobbig mot vissa under de senaste dagarna, jag har inte riktigt kunnat slappna av bara. Sedan ville jag be om ursäkt en gång till för allt jobbigt jag har lagt upp här på bloggen i samband med mina dåliga tider. Nu ska jag snart försöka mig på en sista gång att göra historian, kommer sabba det totalt imån, men det är inte bara mitt fel, utan också läraren. Hennes attityd smittar av sig å det gör mig arg, hon är en sån som inte ens är intresserad av att man kanske vill lära sig. En gång visade jag henne mitt arbete för råd, det jag fick tillbaka va att hon va för trött. Och lärarna i rörlig bild ska vi ju inte ens prata om, fy fan. Den ena säger att allt är piss och den andra är mest där för ingen nytta. Hej hopp my dreams are coming true!...not. Önska mig lycka till tills imån, det kan behövas. puss

Kommentarer
Postat av: Domme

Lycka till x 1000! Puss!

2008-11-18 @ 23:57:15
URL: http://domme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0