sommar härliga sommar

jaaao dagen började väl typ med att jag vaknade av min dröm.. jag drömmde att massa krabbor bet mig :S inte mysigt ska jag säga...japp menm så hade man iaf försovt sig... woho 10 minuter på mig att göra sig klar! ,.. m en jag klarade det! .. ville ju precis inte missa denna avslutningen åxå! Duktigt Elin, duktigt. Japp skolan.. hmm ..jo jag gillar den och jag har typ bäst klass. Idag har jag dock varit pessemistisk hela dan, inget har riktigt gått som de vill. Några från klassen + jag skulle ha träffats idag å typ hängt.. fast nu bestämde sig några för att dra till rörtången å hela grejen sket sig.. meeen kom igen vi kan väl va i gbg.. fast nä typ bara jag i klassen som bor här.. happhapp .. sommarlov e de iaf nu :d härligt härligt! fast nu sviker vädret...
hahaokej nu ska jag va lite munter istället :P I måndags fyllde Johnny år<3 jag och Ida gjorde en fin tårta för å fira.. han är bäst.helt enkelt bäst<3 om jag skulle försöka beskriva honom skulle listan bli lång.. han är snällunderbarsnyggastsötasthanhardomsötastenervösatixhanärrolighansögon <3 ja listan blir lång.. det bästa av allt är att han har sett mig i ögonen<3 det hade jag aldrig i hela mitt liv kunnat drömma om<3 men han har kollat mig i ögonen åoch till och med sagt "thank you" när jag uppförde mig som en barnslig tånåring som inte har något liv och skrek "Love you!" men ja jag älskar honom <3
     jag och Captain Jack Sparrow   jag saknar  Johnny<3 ja de e mitt foto! :D<---Johnny Depp.. mitt foto så kopiera inte 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0