ensam - paolo


Jag är inne på youtube och fördröjer tiden lite. Tacka gud för den sidan! :D Vet inte vad jag skulle göra annars xD musiken finns där.. Johnny Depp finns där :D ojoj<3 jag lyssnar på paolo nutini nu.. ojoj vad jag är sugen att gå på en konsert me honom! inte helt fel alls!
kolla in sidan vet ja :D www.paolonutini.com




Ja nu sitter jag här ute i vildmarken. Nej, lite överdrivet kanske, jag är i vår sommarstuga, men de e inte en ända människa här.. nästan.  Jag längtar efter mina bejbs, jag längtar efter att få känna det mjuka vattnet mot min hud, jag längtar att få känna solens strålar bränna på min rygg, jag längtar, längtar efter så måna saker just nu. Tanken kan ändå inte ungå mig att jag är hyffsat lycklig, inte så hyffsat om man tänker efter, väldigt.. eller? Jo, det vill jag tro..Nu har jag tråkigt.. sry för denna "meningslösalista"

Jag kommer från: Sverige
Jag heter: Elin
Tycker du om någon just nu: nej.. mina bebjbs :D
Om sex månader: ser jag Johnny Depp igen ? :D *hoppauppochner*
Jag samlar på: minnen
Gröna eller röda äppeln: gröna ska dom va
Vem ringer du när du är arg/ledsen:  ingen.. jag är mer av den tysta typen 
Gillar du golf: nej men jag har inget emot de heller :P
Vilken tid gick du upp idag: kvart över tolv.. nåt sånt
Har du sovit i din egna säng inatt: jaao
Har du strumpor på dig nu: yes box
Hur svarar du i telefon: beror på .. oftast "Hej, det är Elin"
Var vill du bo när du blir stor: jag vet inte.. i gbg ? men även i nåt annat land
Är det okej att gråta: självkart :P
När grät du senast: hmm...igår
Vilken årstid tycker du bäst om: vår/sommar
Laddar du ner musik och film från Internet: höhö
Vad skulle du göra om du vann en miljon: spara, ge bort.. resa 
Bär du glasögon eller linser: nope..nada
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: haha de e bara nördigt.. man kollar ju på klädena innan märket..
När går du upp ur sängen typ en helgmorgon: 12 typ
Har du piercing: öronen
Vill du gifta dig: visst
Vill du ha barn: mhm
Solar du ofta: nej.. kan inte steka bra här i sverige:P
Är du bra på att laga mat: haha nja
Gillar du att dansa: ohja :D 
Hur vig är du: inte alls xD
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten  :P 
Vilken är din favoritglass: Magnum
Tror du på ett liv efter döden: dunno
Tycker du om sushi: aldrig ätit
Vad äter du helst när du ser på film: choklad :D
Bor dina föräldrar tillsammans: jaao
Har du tandläkarskräck:  aa =(
Är du morgon eller kvällsmänniska: kvääll xD
Vilken ögonfärg har du: brungröna typ :P
Vilka hår färger har du haft: blont :P för de mesta 
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: nehepp:D
Är du beroende av något: ja:P mina vänner Johnny Depp :D dans
Hur ofta tränar/motionerar du: inte ofta :P dansar.. men inte på loven
Senaste låt du hörde:  Paolo Nutini "Million Faces"
Brukar du bädda sängen: nääe 
Hur många timmar sover du på en natt: olika.. vem bryr sig? xD
Senaste bok: kommer inte ihåg vad den hette
Har du kysst någon under den senaste veckan: naj
Vad var det senaste du sa: gåååå.. nåt sånt xD  
Önskar du att du bodde någon annanstans: näää
Vem kramade du senast: Angela
Saknar du någon nu: JA
Isåfall vem: många
Hur många lampor har du i ditt rum?: 3
Vem ringde dig senast: mamma? :P
Vad är du allergisk mot: katter
Var du glad igår: njaa..lite.P
Vad är din favoritfärg: grön =)
Sminkar du dig: jovars
Hur ser ditt rum ut: stökigt och litet.. ingen bra kombination :P
Känner du dig värdelös: nää:P
Känner du någon som har tagit självmord: njoo
Har du somnat i skolan någon gång:  haha nä
Tror du på gud: jo lite.. eller de e svårt de där me gud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0