Duktig

Hej hej!
Ja dagen började väl inte direkt med att jag var så duktig eftersom jag lyckades vakna bara 10 minuter innan jag var tvungen att gå till bussen, haha. Men det löste sig och jag hann! Är lite stolt faktiskt:P Idag har jag åxå haft två bullar i håret  ( ta det inte ordagrannt, haha då blir de fel) .. tänkte typ variera mig lite =) Sedan vill jag bara hylla min klass lite för dom är rätt snälla ibland =) ja de va de xD ahah..sedan var de ju allmänt sega lektioner i skolan.. eng (fast läraren va sjuk YAY) å sen svenska.. men sedan var det rörlig bild! :D woho! det visade sig åxå bli rätt segt ...även fast de e ett kul ämne lixom.. men vi har dålig lärare.. det som typ hände idag i skolan eller så var att Sandra blev hållen upp och ner av Linus och dagen slutade men att alla hade en liten fight.
När jag sedan kom hem typ åt jag lite å sedan satte jag mig vid datorn och här har jag suttit ja jag vet inte hur länge nu xD.... men jag var iaf jätteduktig och köpte ett armband från https://www.childrenshospice.org/  ... det kostade typ 400 kronor men det var de värt för typ 310 kronor går till sjuka barn och så så idag har jag alltså sysslat med välgörenhet :D .. sedan så är armbandet också jättefint och Johnny Depp har ett likadant. =)
image70       
                                                        image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0