Julklapp

Jahopp, då va denna skolveckan åxå slut då, känns inte så. Väldigt skönt är det iaf. Alla stora pluggrejer gjorda typ.
    Idag har jag bara tagit det lugnt, kollat på idol och så men bryr mig inte riktigt om vem som vinner. Aaah just de! haha det blev julklappsköp idag också, till mig. Vet exakt vat jag får... kan ske inte jättekul men de e en asbra julklapp så jag är aaaaasglad! :D
    Imån ska jag kanske på partillerocken och så ska jag baka lussebullar! På söndag blire ännu mer chill och sedan liseberg :)
Nästa vecka kommer bli great känner jag så WOHO för de! pusshej

(gjorde denna förra terminen) Johnny Depp<3

Kommentarer
Postat av: s

Kajsa rentre de France ... So we can do we canplay maybe... :D iih nästa vecka lägtar men ändå inte, prov på måndag, tal tisdag booktalk tisdag seen andas!! ooooooh

vi kan ju faktiskt gö massa kul me din julklapp sen :D:D

2008-12-12 @ 22:45:03
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Domme

Vad ska du få i julklapp? Berätta! Berätta! :)

2008-12-13 @ 11:29:33
URL: http://domme.blogg.se/
Postat av: Bettina

Så fruktansvärt grym är du på illustrator va !! Sjuuukt ! <3

2008-12-14 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0