Dansuppvisning

Igår va det dansuppvisning för TFDA på Backa teatern! Istållet för att de va jag som skulle dansa så va de min syster, väldigt kul:D.. men samtidigt kände jag mig ledsen, varje år sedan jag va ungefär 7 år, då stod jag där.
Iaf så va de askul å kolla på, peppad till nästa termin nu!.. synd bara att Sarra inte kunde va me<3 men idag då smäller det!

Varför va jag inte med? Jag vet faktiskt inte, det gör mig rädd. Under hela terminen så satte sig en prestationsångest i min hjärna, spred sig ner till hjärtat och blev sorg, sorgen spred sig till magen och skapade oro, oron spred sig till mina ben och armar och jag kunde inte dansa längre...de e en JÄVLA SJUKDOM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0