minigolf

Haha, nu har andra skoldagen gått. Eller ja, vi spelade minigolf med ettorna och treorna. Jag suger på minigolf men hade dock ett soft lag =). Imån börjar det dock på "riktigt", gympa första lektionen klockan 07:50.. hahaha lyckat! nejmen jag ska nog klara det..fast jag slutar inte förrens 16:00. Sen äre fredag å då börjar jag 09:40 och slutar 12:30, två lektioner, gött!
Jag har börjat fundera på vad man ska göra för projekt-arbete i 3:an. Än sålänge har jag bara fått fram sånt i stil som att göra en musikvideo eller dokumentär xD men elin inslag då förstås. hah
Nu när man kommer hem ät man ju tröttare än aldrig förr ( inte riktigt men) när man är van vid att sova till12.. jag bestämde mig för att mysa till det lite med att baka en kladdkaka. Smeten är lätt godast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0