Göteborg<3

Ojoj oj.. nu i natt när jag skulle sova va jag väldigt tankspridd. Det kunde då inte heller leda till något annat än att jag låg där klarvaken. Så va hände på morgonen ? Jo, idag va de ju första dagen i 2:an YAY.. not.. haha igår hade jag ju världens mest perfekta liv! Fast de va kul å träffa människorna å så, nu gillar jag till och med mitt nya schema. Det är bara de att jag är så trött på att ka till Kungälv varje dag. Jag älskar Göteborg vafan! Kungälv går inte att jämföra.. men men .. vad kan jag göra åt det?... jag vill bara inte att det ska bli som förra året.

Kommentarer
Postat av: s

gillar du ditt schema? kramar

2008-08-20 @ 17:14:10
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0