Konsert - Sthlm

Ja .. igår åkte jag syrran å pappa till Sthlm för å se Kelly Clarkson i Globen :P .. e inte värsta fanet men de va kul iaf :D .. vi hade typ asbra platser!..ungefär fem rader från scenen typ .. en sak som va kul va att hon typ kollade på mig å min syrra en gång :D .. sedan hade hon lärt sig å säga "tack så mkt" haha .. duktig...ja vet inte vad jag ska skriva riktigt så jag kan väl lägga upp ett foto istället.
 image74
Kelly Clarkson



dagen idag bestod mest av tågresande men när vi kom hem igen gick vi på stan lite och jag köpte två tröjor sedan köpte jag min älskade mocha latte som jag har varit sugen på i två dagar x D.. och idag grillade vi för första gången i år .mums!
                                   image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0