hänt lite

Har varit asmycket sjuk på senaste ! nästan hela lovet =(=( ... först värsta förkyld å sen magsjuk! ... gick ner typ 3 kilo .. inte bra alls för jag hade precis börjat känna mig rätt stark i kroppen efter dansen men så nu har jag inte kunnat dansa på 3 VECKOR! de e illa.. å jag e massa efter =(

men svenska redovisningen om Twisted Feet DA gick värsta bra :D så de va ju gött å så gick psykologi-provet åxå bra =)

nu har Johnny Depp börjat spela in sin nya film Public Enemies! Can't wait!

sedan har jag åxå skaffat lite annorlunda frilla :D (fan va jag suger på att skriva blogg)

annars idag så har jag mest slappat ... kollat på film å så .. rätt segt =/ men igår va jag med Sarah å Sarra :D

nu ska jag se på Flashdance


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0