Björn Gustafsson! 24/4

Wiiie :D:D Ibland gillar jag min skola kan jag ju säga! Björn Gustafsson va på min skola :D min ! nog för att han har gått där men iaf :D .. han hade typ en föreläsning för esteterna .. haha ni skulle sett va roligt det såg ut när alla tjejer sprang till Björn .. stackarn han såg lite rädd ut xD ..
Det var nästan så att jag missa att han va där men som tur var följde jag inte med mina kompisar de hållet de skulle utan jag gick ist rakt till Björn! :D... sedan då vår underbara BS har haft honom som elev och nu är han våran lärare så han bad Björn att komma upp till vårat klassrum en snabbis :D .. så väntade man då typ 1 och 1 halvtimma extra i skolan men oj vad värt det va! Jag å Jennie tänkte att vi skulle försöka se proffsiga ut när han kom å inte typ va galna fans så när Amila kom inrusandes å b  : Han kommer nu! Så satt vi där å panikade xD Jennie ba: sätt på musik! haha å så satt vi där å lyssnade på hårdag! HAHA sämst e vi men sen stack vi :D haha när han kom in i vårt klassrum såg han helt bortkommen ut xD alla tjejer bara stirra på honom! haha BS typ har ni några frågor? å så fråga björn om vi hade de man alla blev bara helt tysta xD sen iaf så sa ha att vi kunde ta kort me honom ist :D han va jättesnäll å mkt sötare IRL :D  så här sa några i klassen när dom tog kort me Björn :D

Josefine-  du e väldigt snygg vet du de:P
Björn- Tack
Malin- du säger verkligen alltid va du tycker josefine:D
Björn- A  e du full lr

haha e han söt eller? :D ... å jag har kommit på vad jag skulle sagt till honom men jag får ju alltid hjärnsläpp när jag träffar nån sötis :D .. Jag skulle iaf sag : Hej :D Det är jag som e Elin! .. hahah ( and I wanna do you too ) xD det hade varit så klockrent!

"Goda dagar drar förbi, men minnena förblir"
  (va bara tvungen å sno Jennies å Bettinas citat)

image83
Jag å Björn :D .. visst e vi ett fint par eller vad? :D

Kommentarer
Postat av: Domme

Klart ni e ett fint par! Hihi, sötisar! :D

2008-05-15 @ 23:41:58
URL: http://Domme.blogg.se
Postat av: Elin

haha nämen så bra x)

2008-05-18 @ 14:52:57
Postat av: J U J U ~ Mode- & fotobloggaren

Söta! :)

2008-07-20 @ 02:10:27
URL: http://shesmiles.blogg.se/
Postat av: Angela

JAG HAR AUTOGRAF : Till Angela från Björn Gustavsson :D <33 OCH DET HAR INTE DU HAHAHAHAHA :P :D

2008-08-08 @ 00:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0