Om allt..

HEJ HEJ!

Hur e läget ? Jag mår hyffsat , med tanke på omständigheterna? x'D nejnej det e bara fint!

Det enda jag har att klaga på för tillfället e alla jävla människor (a)... vad har jag gjort för att inte få vara en i gänget? Dety är väl det som e problemet...jag har inte gjort något .. Jag har bara mig själv att skylla eller? Tänk om det inte vore för dessa ideal man har...jag är för ful å blablablabla.. man måste för fan tro på sig själv!
Jag vet vad ni tänker...Det är ju inte så jävla lätt när folk trackar ner på en med sina bedömmande blickar.... Men dom vet la inte så mycket mer själva!? Det är dom som är svaga och inte står för det dom tycker och vågar vara sig själva!
Fy fan säger jag....fy fan.
Jag skriver detta för att det är sant, det behöver inte betyda att jag är en självsäker liten unge som inte bryr sig om andra.
Nej.
Jag måste erkänna att jag e minst lika fast i skiten som alla andra! Jag skämms över det, jag har iallafall nog med mog att inte vara en av dom som ger blickarna, Jag skulle inte klara av att gå upp ur sängen varje morgon om jag var sådan, jag går upp med hoppet att idag kanske någon kan uppskatta mig?
Vem vet ? Kanske någon dag ,om jag har tur....

Take Care Gott Folk / Elin

image2

Kommentarer
Postat av: Sarra

Men Elin.. va fiint skrivet.. men du vet att jag uppskattar dej (a) "wow" (du vet vikken smile det e lr)

2007-04-17 @ 22:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0