mycket

(varning...detta är ett klagoinlägg haha)

Det har varit så mycket nu på sista tiden, mycket plugg såklart... men de e inte just det att man har uppgifter som är jobbigt... det är tiden.. Tiden räcker lixom aldrig till.

På lovet praktiserade jag på melodifestivalen här i gbg.... jag ska inte klaga för det va jätteroligt, men det blev så många intryck att ta in på bara 4 dagar... om man tänker på att det handla om min framtid.. vad jag vill göra i resten av mitt liv. Och jag tycker att det är jättejobbigt att småprata med folk och vara presentabel och trevlig....och det känns jobbigt när de inte få se vem jag verkligen är just för att jag är blyg....verkade väl vara världens tråkigaste person antagligen. Så precis när man började vänja sig vid allt så var tiden där slut....och jag kommer förmodligen aldig träffa de där människorna igen... just för att jag inte visar framfötterna......Men jag är tacksam för de behandlade en med respekt.. och även fast jag bara gav dom vatten å så så va alla snälla och behandlade mig inte som ett barn...och det kändes bra ... nästan första gången jag blivit behandlad så av någon vuxen...För jag kände mig puckad och dålig eftersom jag inte visste hur något fungerade.... men dom var inte som vissa lärare som ser ner på en.

Har varit småförkyld hela veckan åxå ... och idag hade jag stannat hemma om det inte va för att jag och Amila var tvugna å göra expo.. men våran video blir nog rätt nice =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0