Russian Red

Sitter här och lyssnar på Russian Red.. asbra! :)

Seg dag idag... åt thai till lunch... så jävla värt! e fortfarande mätt och jag har inte ens ätit middag hahhaha...

Kom hem ... å trött som jag var/är gick jag å la mig å sov. Sov från 6-9.... inte meningen men jaaao.

Fick sms av Ida, vi har fått svar från Empire leicester square, tydligen har vi bokat fel, premiären är den 6:e.... kul... tänk om vi inte kan boka om :O

Ska göra filmkunskapsläxan nu... ska skriva om Ridley Scott, kul? Nej.


Pratade nyss med Domme:) thank god för internet! <3


Kommentarer
Postat av: Domme

Säger det samma, internet is my air typ. :P Thank god för att du brukar vara inne på facebook och msn!!! :) <3

2009-10-01 @ 16:35:02
URL: http://nolltillhundra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0