HP

För första gången på riktigt länge känner jag mig skrivsugen. Jag minns hur orden brukade flöda i min hjärna och jag längtade efter att få uttrycka mig. Någonstans förlorade jag den kunskapen, kunskapen att kunna uttrycka mig så som jag vill. Tiden har gett mig många fina stunder men jag förstår inte hur den kan försvinna så fort, tiden alltså. Det hände något på hösten 08 som jag inte heller förtår mih på. Min självkänsla hamnade på botten och jag kunde inte dansa längre och om ni känner mig så vet ni att jag funderar väldigt mycket, för mycket, allt liv som hade fyllt mig försvann. Nu är väl allt nästan bra kan man väl säga, är dock fruktansvärt nervös för dansen nu i höst....hade en dröm då jag misslyckades totalt. På tal om drömmar...jag älskar att drömma mig bort och vara i min egen lilla värld. Såg Harry Potter och Halvblodsprinsen på bio nu ikväll, älskar Harry Potter...där kan fantasin verkligen flöda.. inga gränser... tror de va de som fick mig att vilja skriva nu... förresten älskar jag poesi..om nån ville veta haha...Ron är min favorit helt klart! Hoppas så grymt mycket på London nästa år!

Ha de bra alla och jag saknar er! ni vet vilka ni är :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0