Music Lover

Det är jag det.. trodde aldrig att jag.. verkligen jag om någon skulle kunna älska musik på detta sättet. Men jag antar att saker förändras med åren, bra som dåliga och detta är en bra sak.. Visst när jag va mindre så va "populär radiomusik" allt jag visste om..inte alls min musiksmak, det känns oäkta på något sätt..iaf i mina öron. Jag gillar soul musik.. fast de e mkt jag räknar till soul.. jag vill bara att artisten att förmedla soulkänslan.. spelar ingen roll om de e electro rock eller pop.. bara känslan finns där...

lite vår är det allt

alla behöver vi vattnas ibland
  
seriöst... massmord på sniglar har de varit eller nåt... alla låg typ på samma ställe...
 
även fast växterna är vissna behöver de inte va fula =)

Foto: jag

Kommentarer
Postat av: Domme

Gillar fotona, som vanligt! :D

2009-04-02 @ 20:46:12
URL: http://nolltillhundra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0