I'm a Nerd... like you didn't know?

Hahahha... jag är en sån nörd! Men de e väl tur att man vet om det iaf =) och kan acceptera det.. fast egentligen är väl det en av de sakerna jag gillar hos mig själv...min passion för saker...personer, som jag kan känna så väldigt starkt.
Igår låg jag ute och läste Twilight hela dagen från 2 till halv 7 eller nåt.. I like it.... brände näsan lite gjorde jag åxå YAY...Idag åkte jag med Jennie och Sandra till Åstol =) mys mys måste jag tillägga!
Never Think... alltså jag kan ju bjuda på en bild om ni vill.. men bara om ni vill... tsss NOT detta är för min egen skull.. (visst va jag va ego idag)

Pusshejj och take care!

Kommentarer
Postat av: Bettina

Weey , vilken snygg header du har ! ;D Riktigt naaaajs ;D

<3

2009-04-15 @ 11:46:39
URL: http://bettinas.devote.se
Postat av: kariiin

snygg,snygg, och jag älkar din besatthet av alla dessa heta gitarr killar :P

2009-05-09 @ 16:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0