"Söndag åå söndag"

Idag skulle Jennie komma hem till mig som planerat så jag va pepp! Jag hade ställt klockan på 10 eftersom jag alltid vill möblera om i mitt rum på natten(fråga mig inte varför), men tog mitt förnuft till fånga och tänkte, nej klockan är halv tre på natten jag gör det imorgon bitti istället. Ja, det gick inte riktigt som planerat, vaknade av väckarklockan men somnade bums igen. Efter ytterligare ett tag tänkte jag att "nej jag måste stiga upp för Jennie kommer ju om inte så lång stund". Gjorde världens ansats och satte mig upp i sängen. Vad hände? Jo, jag satt upp, kollade mig rund lite och föll rakt ner i sängen igen, fast åt fel håll. Så jag låg där som pippilångstrump i ungefär en halvtimma innan jag steg upp på allvar. (Jag vet att intresseklubben hoppar upp och ner)
   Sedan kom Jennie :D, den tjejen, ja hon gör mig glad! Vi gjorde en blogg åt henne eftersom hon va lite småsugen på det...många roliga ord dök upp under skapandets gång. Hormail, flaggan i topp, flickan i nol... haha kanske inte verkar så roligt just nu men då var det de. Baknings dags var det sedan! Kladdkaka á la Jennie och Elin, vi kollade på Cry-Baby till det efter som de var bestämt sedan i sommras när vi kollade på Brolle med Astrid.
   Oj vad kul vi hade i Stockholm, vill gärna göra om, de va ett sånt happy moment in my brain!..Strax ska jag kolla på "hål i väggen" .. tror de hette så, japaner kan då sin humor! Mucho Gusto! (haha kommer inte ihåg nån spanska)
Men men, hoppar alla har haft en trevlig helg! 



Kollade lite på Bridjet Jones dagbok som va på tv, så söt är hon=). Nu känner jag mest att jag vill gråta, ska jag alltid vara såhär känslosam? , jo jag tror de är sån jag är.
                                                                                       

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va heter Jennie på sin blogg ? ;D

2008-09-15 @ 20:59:32
Postat av: Bettina

Oj , hah . glömde skriva att d va jag , Bettina ;D ;P

2008-09-15 @ 21:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0