Redovisning, Tveskärt, Paolo, Afrikanskt

Ja, hinner inte skriva så mycket men här kommer mer eller mindre en sammanfattning av min händelserika dag, haha.
Först skola som vanligt då, men idag hände lite udda saker, vi redovisade i samhäll och efter det så uptäckte Jennie en tveskärt i mitt hår! Inte det mysigaste kanske?
  Väl hemma så kollade jag posten för idag skulla jag få min efterlängtade Paolo Nutini skiva! WOHO ! Nu har jag den äntligen, synd bara att jag inte visste om honom för 2 år sedan =/ men men.
   Dansproblemet sen då, ja det är löst. Iaf till stor del :D.. Bytte NYC mot Afrikanskt! Mycket roligare ska jag säga så jag börjar lita på min dansglädje igen.
   Nu har jag duschat och måste börja plugga lite smått, men måste sova snart också för imorgon börjar vi tidigt, först historia sedan rörlig bild!!! :D :D Lägger antagligen ut bilder på min skiva sen när jag har tid.

                                                                                                                                

Kommentarer
Postat av: sarra

Elin ajg e arg på dig för att du inte fortsätter i nyc... såå duuuuuuuuuuummmm e du!ja tror dessutom att vi ska göra ny koreografi idaag.. tror det blir till duffy - mercy... tyyp..pusss



usch äcklig tveeestjärtt.. haha





oo du ahr gjort om i bloggen.. ;) hihihi



pusssssssssss

2008-09-16 @ 12:53:03
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Domme

sv: haha. Den enda som tycker att jag ska behålla tröjan är jag. :( Men jag får se hur det blir, jag har imorgon på mig att tänka också. Och jag tänkte inte betala skulderna med dom pengarna då mamma liksom gav mig lite extra till kläder och jag har faktiskt betalat av en skuld idag. stolt! :) Så jag får se hur det blir. Riktigt velig nu måste jag säga! Kanske bäst att jag inte behåller den? Eller aaaahh, jag kan inte bestämma miiiiig!! Men tack för din åsikt! :D

2008-09-16 @ 21:05:59
URL: http://domme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0