Lev livet

Ända sedan slutet på sommarlover har jag tagit dessa ord på allvar. Lev livet. Man lever ju bara en gång eller hur? Man kanske tror på liv efter döden osv. men man kan ju aldrig vara säker? eller hur.
  Jag mår så bra när jag tänker på att jag måste leva mitt liv som jag vill och fullt ut, visst kan det bli sorgligt ibland då jag suttit framför datorn en hel kväll och tänker? Ahaaa så detta är mitt liv? Nej, men för det mesta känner jag mig bara mer levande, jag ser saker jag aldrig tänkt på förr.
   Igår när Domme ringde och frågade om jag vill komma ner så tänkte jag först, nej men orkar jag verkligen? Men då dök orden upp i min hjärna igen, så jag gick till henne och det kändes bra. Haha nu va inte detta något "woho jag förändändrar min vardag" exempel men ibland är det dom små sakerna som gör det. Det är även dom som betyder mest i slutändan.
Take Care!

HAHA jag kollar på fotboll genom Jennies cam xD Liverpool - Man United

Heja Liverpool!

Kommentarer
Postat av: Joella

Svar: Ja, eller hur!

2008-09-13 @ 18:14:22
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: sarra

Torres Torres Torres? :P hahaah





ÄLSKAR DIG

2008-09-13 @ 19:11:18
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Domme

Nu när du har sagt och skrivit dom orden kommer jag nog också tänka mer på det. Det är det verkligen värt!

2008-09-14 @ 16:05:58
URL: http://domme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0