Våldtäcksmän

Ja, de flesta har antagligen hört talas om väldtäcksmannen i Möndal vid det här laget. Det är helt sjukt om ni frågar mig, de varnar alla i Möndal och alla som ska till Mölndal. När jag skulle till dansen sa pappa plötsligt "hur tar du dig dit?" .. "går" svarade jag, då slog det mig plötsligt vad pappa menade, ja precis, våldtäcksmannen.
    Visst finns de alltid knäppa människor som strävar runt i världen bara att denna råkar slå till nu.(sheet borde man egentligen vara rädd hela tiden ?) Flera gånger dessutom mitt på ljusa dagen. Han har föjlt efter en tjej på 15 år när hon skulle hem från skolan och tränkt sig in i hennes lägenhet. Hur sinnessjuk kan man vara?! Grabben behöver gripas och få hjälp.
    Vanligt förnuft säger åt en att vara försiktig med att gå ut ensam sent på en fredag/lördag. Nu varnas man plötsligt om att gå ut på ljusa dagen, man kan säga att de varnar oss från att gå till och från skolan. Det är helt absurbt alltihopa, man känner sig så begränsad, fångad och rädd. Då undrar jag hur samhället ser ut om man inte ens kan gå till skolan utan att vara vaksam?

Nej, nu ska jag gå tillbaka till min vardag och duscha, plugga lite engelska och sova. Cheers!

Kommentarer
Postat av: sarra

e det ngn som e rädd, så är det JAG.. jag blir rädd bara jag sätter foten utanför huset. jag blir likksom rädd bara jag ska hämta posten.. När jag ska gå til skolan.. Jag får skjuss nästan varje dag.. både till o från skolan.. till och från dansen.. det gör mig trygg.. men det gör mig även överbeskyddande.. ingen frihet.. men men.. hahah... tyyp.. lol.. Kram

2008-10-20 @ 22:12:46
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Joella

usch, stackars er mölndalsbarn...läskigt! hoppas han blir gripen snarast.

2008-10-21 @ 11:57:38
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDN

jag har inte;S care på hanlol?

2008-10-21 @ 16:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0