Snart Fredag

Känns jätteskönt. Idag har det bara varit skola som vanligt, men igår ska vi ju inte prata om HAHA..vissa vet. Har inte skrivit så roliga inlägg nu på senaste.. som om jag gjort de någon gång? xD men det är ju ändå så att jag mest skriver här för min egen skull.
   Malin fyller år imån =) Vi har en liten trevlig överraskning till henna ska jag säga! mohaha men ni får inte veta vad det är förrens imån =).
   Skolfoto nästa vecka åxå, efter att vi har simmat..YAY. Stressad är jag åxå, över matteprovet som vi ska ha på måndag, inte bra. Men nu orkar jag inte klaga mer.
   


Oh can't you see,
Oh, well, you misjudge me.
I look like a farmer,
But I'm a lover,
Can't judge a book by looking at the cover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0