Pluggis

Det har jag blivit för en vecka, NOT, men vi har haft ovanligt mkt att göra. Skrev om min bok idag på engelskan, de va galet, skriv en KORT sammanfattning av boken på ca 500 ord, kallar hon det koooort?! Fick ju panika i slutet och allt blev fel med resten av uppgifterna vi fick. Nu måste jag snart plugga till mitt teoriprov i idrott, segt värre, de e inte lite heller. Kommer inte kunna plugga spec heller eftersom vi har ett hus som är mitt under renvering så de e kaos överallt och hela huset e fullt me jobbiga ungar. Och till slut är det redovisning på fredag men sen äre chill! lääängtar efter fredag!


Kommentarer
Postat av: Angela

Och det ska komma från dig också :D du är !!

2008-12-10 @ 20:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0