Natti

Ska strax sova, upp 6 imån =(, hate it! passar inte mig alls att gå upp så nedrans tidig. Ändå måste dom envisas med sånna hemska tider. Va astrött tidigare idag så sov lite i typ 2 timmar.
    Men ändå ganska soft vecka. Visst har vi plugg men nu äre ju sista veckan innan lovet! Och jag har varit så glad på senaste tiden så jag blir förvånad av mig själv. Ser livet från den ljusa sidan helt enkelt, något som alla borde göra oftare. Vad tjänar det till att gräva ner sig och tycka allt e piss? Man slösar bara energi på något onödigt.
    Vi lever här och nu så varför inte ha kul samtidigt? Säger inte att man inte får ha sina dåliga perioder, jag tror det är nyttigt för själen det med men nu förtjänar jag att vara lycklig. Jag FÖRTJÄNAR det, inte för att jag har gjort något bra, det var inte ens jag som tog mig hit till denna jord men jag förtjänar det för att alla faktiskt behöver lycka. Om någon i min närhet inte känner lycka, då smittar det. Dock så smittar det inte lika mycket som ett leende för dagen och tur är väl det!
    På fredag blire jullov! Jag längtar något otrolig, det betyder tid, tid för vänner, roliga stunder och tid för mig själv. Fast egentligen äre inte jullovet jag längtar mest efter nu på fredag. Fredag betyder att Kajsa kommer hem! Vet att jag har sagt det förrut men kan lika väl säga det igen: Hon saknas.

Where bright lights and angels meet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0