2008

var bra

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja

Höll du några av dina nyårslöften?

hade inga

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej

Dog någon som stod dig nära?
nja

Vilka länder besökte du?
England<3

Är det något du kommer sakna från år 2008 som du vill ha år 2009?
England

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
10/1

Vad var din största framgång 2008?
Jag fick kärlek för musik


Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk ja..fast mer förkyld då


Bästa köpet?
sheet har köpt en hel del, kanske min högtalare?

Vad spenderade du mest pengar på?
kläder sorgligt nog=(

Gjorde någonting dig riktigt glad?
ooohja! Johnny Depp och musik, mina vänner, familjen och ja allt sånt!


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Paolo Nutini -New Shoes

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
varierat

Vad önskar du att du gjort mer?
rest? varit mer med Kajsa när jag hade chansen..

Vad önskar du att du gjort mindre?
oroat mig

Blev du kär i år?
nja...

Favoritprogram på TV?
vänner tror jag =)

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
jaao kan man kanske säga, men jag hatar aldrig

Bästa boken du läste i år?
harry potter kanske? xD

Årets bästa film?
helt klart olika men typ Sweeney Todd, Batman

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
stressa mindre

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
hah akommer fan inte ihåg men den var inte het vill jag lova

Vad fick dig att må bra?
familjen kompisar musik film london

Vem/vilka saknade du?

Kajsa

men 2009 kommer bli BÄST!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Fin lista du gjort :) va fint sagt, jag hatar aldrig ;P Go eliin.. :)

2009-01-06 @ 12:46:59
URL: http://sarahsoulchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0