väntar..

Hej hej :D. Sitter och gör min nu vardagliga syssla, inne på youtube och lyssnar på musik. Imorgon är det friluftsdag, ska vandra på Bratön men Jennie och Bettina, haha vi måste ha ficklampor med oss eftersom vi även ska titta i grottor! Skumt tycker jag allt, dagen kan nog bli väldigt lyckad pga det fina sällskapet och så ska vi såklart baka till oss,mums!
  Ja, jag väntar som sagt. Jag väntar på att Paolo Nutinis album ska dimpa ner i brevlådan, hoppas bara att han släpper sin nya skiva snart för jag vill inte tjuvlyssna på youtube allt för mycket.. men det är så bra! 
  Jävla klant jag är idag då, först fick jag koda på min kameralins och sedan spillde jag sås i soffan, ja man är väl skillad! 



haha fick nyss muskelryckningar i rumpan xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0