Stressad

Igår kväll när jag skulle sova låg jag och vred på mig äckligt länge vilket gjorde att när jag vaknade på morgonen kändes  natten som bortblåst. Jag var varken trött eller pigg, jag va bara vaken.
  Idag har jag kännt mig väldigt stressad. Har dans idag och imån, eng prov på ons, foto och svenska läxa tills på torsdag. Egentligen är det väl inte så jättemkt om man jämför med andra men det är nog så att jag tycker själva livet är stressigt också. 
  Jag har funderat på det länge; Varför går jag runt och är stressad när det inte finns något att vara stressad över, ta det bara lungt. Ja, så har jag tänkt men så idag slog det mig, klockan stannar aldrig...den bara fortsätter och fortätter att ticka. Inte ens en ynka sekund kan den vara still, bara tillräckligt för att jag ska hinna komma ikapp mig själv. Jag, 17 år? Visst hänger det ihop med vetenskapen men ibland undrar jag om det verkligen stämmer.
   Jag vill gråta. Tycker ni inte att det är skönt när man får släppa allt och och ta nya tag? Det började regna nyss, det vräkte ner. Kände en lättnad när jag såg regndropparna falla ner, så där okontrolerat och vackert. Det kändes som om naturen släppte några av mina tårar i smyg...Förr eller senare måste dropparna dock sluta falla, kanske ett träd tar emot dem eller så slutar de kanske inte falla förrens de träffar marken. Varken eller spelar ingen roll, träden är min musik eller också film, marken kommer alltid att finnas där och det är mina vänner.

Jag saknar Kajsa jättemkt nu och det är evigheter tills hon kommer hem! Det finns lixom en charm med att hon och jag går och fikar, dricker varm choklad i skogen eller kollar på 21 jump street..ville att hon skulle vara min mark idag. Ojojoj<3  bilden är för snuskigt mysig för att visas stor.




Gick till dansen .. träffade Sarra och hon sa att hon inte kunde dansa för hon har sträckt sig + att Sarah va hemma och pluggade... då kände jag att jag också ville hem så mamma hämtade upp oss och hem åkte vi igen^^ puss på att jag kramade Sarra<3

Kommentarer
Postat av: Bettina

Stressad är bara förnamnet o ändå sitter jag här o degar , illailla!

Börjat med engelskan ?

2008-09-29 @ 19:42:09
URL: http://anniehuldabettina.blogg.se/
Postat av: sarra

Elin, regnet som öste ner idag det var mina tårar. Mina tårar som jag fäller varje kväll innan jag ska sova..

Ni är min luft! <3



puss

2008-09-29 @ 20:56:54
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: bettina

Hiih,

aa , verkligen . hela veckan kommer bli en enda röra ! ;S vet du vad jag kom på NU ! Ska inte engelska uppsatsen in på fredag ? :O

2008-09-29 @ 21:25:07
Postat av: sarra

haha, jag delar ut kramar om det är någon som vill ha! hahahah



kramkram

2008-09-29 @ 23:01:52
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0