Oh happy day

Ja verkligen =).. livet flyter på i en så lagom behagligt tagt just nu. Kunde gå lite långsamare men ja man kan ju alltid klaga på något, jag älskar även min syster för att hon kom förbi en sväng, rapade mig i ansiktet och skänke mig ett av dagens små skratt.
    Idag lyckades både Sandra och Jennie trilli i trappan i skolan, inte samtidigt men JAG lyckades missa båda gångerna. Hade varit en kul syn under förutsättningarna att de inte slog sig men de gjorde de inte så HAHA. De fick fina kommentarer efteråt också.
     Härligt med skratt på bussen också, visioner i mitt huvud kommer åter igen, något sånt. Ingen fattar, jag vet =). Tänkte nu spontant skriva en mimidikt.
 
Dagen lika lång som natten
Fast natten är lika svart som katten
Dagen föder många skratt
Kanske någon som snubblat på en tratt?


HAHA FYFAN palla fortsätta på den när den är så dålig xD

Anna i idol ar ju bara föööör BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0