Jag vill

äta massa onyttig mat
klämma på min mage
våga vara mig själv i alla lägen
kunna uttrycka mig utan att verka efterbliven
kunna spela gitarr
kunna spela piano
kunna sjunga
kunna kontrolera mina känslor bättre
bli mer ödmjuk
uppfattar som en härlig person
krama alla mina vänner samtidigt och säga att jag älskar dom av hela mitt hjärta
komma min familj närmare
lita och luta mig mot mina vänner så mkt som jag vet att jag kan
pussas
säga till mig själv att sluta vara ett sånt jävla psykfall
tro på livet
åka till england
arbeta med film
vara ensam
lyssna på musik
kolla på film
dansa
skriva
bli bra på engelska
upptäcka världen
veta om någon faktiskt bryr sig
vara number one, för någon
testa att bo hos en annan familj
att alla i min tillvaro ska må bra
träffa mina hjältar
göra något betydande
bada
åka skidor
klippa mig
sluta tänka
aldrig mer göra en sån här lista igen.

Varför kan jag aldrig bli nöjd? egentligen har jag ju allt man kan önska sig

Kommentarer
Postat av: sarra

Du är sööt Elin! min lilla gulliigulligulli Elin! :)



EN fråga. Hur orka du skriva allt detta? hur kom du på allt? hihihi..pussaas

2008-09-22 @ 09:40:29
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: kajsa

du kan göra allt det där. du kommer göra det också, jag vet allt hur det slutar när min elin bestämmer sig för nåt :) och även om du inte gör nåt av det där så är du alltid oförbätterlig i mina ögon. Jag tycker inte att det finns ett enda fel i din uppenbarelse, skulle jag sakna någon så mycket om det inte vore för att hon är en behaglig, förstående, unik person? Always good to have ambitions, men jag vet hur det känns att känna att något saknas fastän man är en av de 10 % i världen som har det fulländat. Men men. Man är aldrig nöjd, och är det så här det känns att va lycklig? Jag vet i alla fall hur mycket jag vill...

... promenera med dig och prata och kramas runt delsjön och sen sitta i solsken men svensk kyla på bertilssons café som ligger mitt i skogen, du och jag med ångande varmt kaffe, världens onyttigaste choklad-bär-paj-muffins-kaka och gummistövlar med raggsockar, tjockaste största tröjan och längsta halsduken och luddigaste mössan. En reunion på overallfotot fast större, snyggare smartare friare vuxnare med meeeer kärlek i världen och kramar som betyder mer än dom nånsin har gjort. Och snyggare kläder. Och jag saknar dej. <3

2008-09-23 @ 21:58:20
Postat av: Elin

Kajsa din idiot du fick mig att börja gråta! :D jag älskar dig<3

2008-09-23 @ 22:12:05
URL: http://dudejustchill.blogg.se/
Postat av: kajsa

nu är vi kvitt när det gäller gråtbrev då <3

2008-09-26 @ 22:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0