House - NYC

Ja idag va de askul i skolan för vi började filma :D YAY! det kommer bli bäst<3.

Sedan kom jag hem, sov en stund och sen var det dans. Först house, för att vara första gången så det kändes väl okej men oj vad otränad jag är. Nyc nästa då. Fy fan säger jag, verkligen sämst i gruppen, säg inget annat, jag vet. Jag fattade stegen, men han inte med. Fast det va väl inte de värsta. De e de att jag känner mig ensam när jag är där. Visst har jag Sarah och Sarra men dom känner ju så många andra också och dom pratar inte med mig, så står jag där ,själv. De kommer dock mer, alla på Twisted verkligen brinner för dansen, det är deras liv typ. Visst jag älskar dans och det är en del av mitt liv, men det ÄR inte mitt liv, jag vill göra andra saker också. Hur går det då när jag känner att jag inte passar in? Jag antar att jag försöker göra mitt bästa ändå för att försöka passa in. Men det är inte lätt att göra allt fullt ut och med känsla samtidigt som jag försöker vara någon jag inte är, det är krävande.

Paolo Nutini tröstar.

Kommentarer
Postat av: s

oj, didn't know you felt like this.. o ja har inte märkt att ja inte pratar me dig... det e så många där man vet ja, o man ska hälsa på alla. o bajs korvar på allt.. Pusspådig! <3

2008-09-05 @ 21:57:52
Postat av: Anonym

höhö glömde skriva att det va ja.. men aknske fatar du? pussigen

2008-09-05 @ 21:58:31
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Sara

Sluta inte om du verkligen inte vill, kände någorlunda som du gör nu förra året och tänkte helt och hållet sluta. Sen vände det bara och nu är jag rädd för att den dagen ska komma då jag inte kan dansa mer. Och du har ju faktiskt betalt för hela terminen, så kör iaf den ut :)

2008-09-10 @ 19:10:22
URL: http://lillsaara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0