England

Tja! :D
Idag= skola som vanligt.. inte så kul "ämne" att prata om men det får bli samtalsämnet idag ändå. Pluggade asmycket på min engelskaläxa igår till idag. Visade att de lönade sig 66/67 ! WOOOH där satt den, nej men typ så kändes det. Vill nämligen satsa på engelskan eftersom jag tycker det är kul och ballt eftersom så många kan det.
   Lektionen i övrigt var också rolig. Vi skulle föreställa oss att vi var på en bröllopsfest och vara anhöriga eller vänner till paret. Haha vissa levde sig in kan man säga, Sebastian va ju för rolig. Yvonne (läraren) hade till och med köpt oss cider för att vi skulle leva oss in ännu mer, jag gillar henne, hon är bra!
   Historia sen då, boooooring! Men det blev en hel del roligt prat om våran framtida Englandresa! (Vi måste åka tjejer!) Jag är så galet pepp så det finns inte, ända problemet är pengar. Pengar borde inte få styra så mycket av våra liv som de faktiskt gör, det är dåligt. Visst?
   Efter skolan mötte jag min syrra i stan och vi köpte oss varsin glass. Ooooh så gott kulglass var det, cocoschoklad och nån me kaffe, mums. Haha blev inte mindre pepp me England och de när jag hörde engelsmän på stan.
    Snart ska jag väl göra svenska och sedan blir det idol...kanske skriver lite mer sen om det händer något intressant, vem vet?
Sista bilden hör riktigt inte till men den förklarar min känsla.
   

Kommentarer
Postat av: Bettina

Asså , jag är sååå på ! Är verkligen as pepp jag med !

måsteskaffajobbjobbjobb

2008-09-18 @ 16:37:12
Postat av: Bettina

asså , jag är såå på ! Är verkligen as peppad jag med !

måsteskaffajobbjobbjobb

2008-09-18 @ 16:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0