Lördag

Först vill jag bara säga grattis till Malin igen som fyllde år igår! :D<3 har tyvärr ingen bild nu =/ Sedan vill jag åxå säga grattis till Felicia som fyller år idag :D

Lördag nu ja.. himla skönt! Sov till halv ett eller nåt, igår va de soft me.. gick ut i skogen en stund å fota, sen hem till Sarah å kolla på idol med även Domme. Puss på det<3

Men idag måste jag rååplugga matte om jag ens ska få godkänt på provet på måndag.

Jag saknar Kajsa så mycket nu så jag vet inte vad. Mitt hjärta känner att något viktigt saknas, känns som någon har ställt fram en tom skål till mig, utan glass... haha ni som känner mig fattar kanske innebörden lite, nej men ärligt så kan jag inte beskriva saknaden med ord.

En annan sak jag saknar är Johnny Depp, haha låter tönt jag vet, men jag gör det. Han är en stor del av mitt liv, han har lixom hjälpt mig fram och få mig att tro att saker är möjliga som jag inte såg förrut. Nu har jag istället varit upptagen med musiken, är väldigt glad att jag har hittat kärleken till den nu åxå men nuuu är det film dags!


Jag gillar att iakta, man behöver inte göra något själv, bara kolla på hela processen.
Det är intressant, hur folk blir glada, ledsna eller agra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0