House

Jätteskönt och roligt på housen idag måste jag säga! Eller skönt å skönt, blev rätt svettigt som vanligt men var mer avslappnad vilket gjorde allt roligare. Kännde mig stark och glad efter dansen, fick energi. Det är precis så det ska vara! Oj, vad jag har saknat den känslan! Jag mår mycket bättre då. Saknar NYC nu... men men så kan det gå.


Försöker plugga lite engelska... det är roligt, men svååårt. Är inte heller så bra med språk så det är irriterande eftersom jag verkligen vill lära mig. Kanske får plugga lite engelska på lovet =) hehe.

Saknar USA nu, gryyymt mkt åxå! Och såklart London! Min danska vän Josefine laddade upp klippet vi är med på (från premiären) på youtube så titta å njut xD haha snarare jag som gör det :P




Snart ska jag se på Ugly Betty och måla naglarna :D.. sedan plugga mkt mer :D höhö CHEEERS! (jag är glad)



Pappa hjälpte mig nyss att beställa biljetter till Johnossi :D wooh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0