Skulle det märkas om jag spolades bort?

Om jag ler, är det för att jag är glad? Om jag inte ler, är jag ledsen?
Ett första intryck? Jag klarar inte av det, det blir för pressat , det blir inte äkta.
Jag är som din granne, ni hälsar, är trevliga men vet inget om personen egentligen.
Till ytan fastnar jag aldrig i minnet, det har jag märkt? Hur är den med insidan? Där tror jag att jag märks men kommer någon känna mig helt och hållet någon gång? Nej, jag tror inte att det går. Det går nog aldrig, det är en tidsfråga. Man kan lära känna en person mer och mer ju mer tiden går men man kan aldrig hinna uppleva allt tillsammans.


Kommentarer
Postat av: s

sakna dig på dansen idag..

2008-11-18 @ 19:24:01
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0