Nu börjas det igen

Ska strax gå till skolan nu.. känner mig orolig eftersom jag vet att den tid som kan andas i är borta.. känner på mig att stressklumpen i magen kommer komma tillbaka sakta men säkert.. nej nu måste jag rusa för det är ashalt ute!



Sitter i skolan nu .. känns inte värt.. tog London parfymen i morse och tänkte låtsas att det var dit jag va påväg.. de stället där en av mina drömmar gått i uppfyllelse.. och jag saknar det..



Gick inte till dansen idag.. Sarah å Sarra skulle ändå inte så hade inte lust å gå själv.. allmänt tröttsam och seg dag.. oh yes I've got the riht spirit! .. nä ska snart sova så de kanske blir ändring på det tills imån. =) Det känar ju inget till att vara neggo hela tiden :P Cheers!

Kommentarer
Postat av: Joella

håller med dig med varenda ord.

2008-11-03 @ 21:03:14
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: Joella

håller med dig om varenda ord.

2008-11-03 @ 21:05:34
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0