gott och blandat

Är egentligen inte på så mkt blogghumör men skriver mest för å komma ihåg =).
Kul kul i fredags i Jennie, vi hade bästa mixpåsen med presenter =) Bla en toasttattoo haha.. Idag var det öppethus. haha motiverad att locka elever? nejnej inte jag :P..
Sedan blev det till att dra in till nordstan å kolla på de idoler som åkt ut ur tävlingen.. ooh ja Lars! :D looove him! hah ajag å Sandra tönta oss å skrev LAAARS.. han hörde=), kollade på oss, log och sa hej tebax när vi vinkade. Sedan blev de till å köa för autografer, gick mindre bra eftersom skrivningstiden tog slut. Ändå lyckades jag be Lars om en kram å säga att jag gillade hans egna låtar=). Han kramade mig så fint, tog en på kinden lix, hehe och sedan fick man ett tack =).. oooh jag är inte bra när de e famous people around.. eller aa...haha.. Sedan gick vi å fika på Fröken Olssons =). Efter det följde Elin med mig hem och vi kollade på Edward Scissorhands och sedan lite Alice i underlandet, så värt! Puss
Mer bilder kommer kanske sen =)



Kommentarer
Postat av: Angela

LAAAAAARS!!! älskar hans låtar =) <3

2008-11-16 @ 13:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0