midsommar?

hehjhej = ).. tänk vad vilken aktiv bloggare man kan bli nu när vädret sviker och man har sommarlov... Nu i helgen har det inte hänt speciellt mycket.. Vi har köpt en ny tv å de e ju rätt nice om  man säger så. Just nu blryr jag mig inte så mkt om de materiella sakerna i livet (fast sheet vad jag vill ha en spec baddräkt) annars vill jag bara ha mer spontana saker som fyller upp min vardag och så vill jag se mer av mina underbara vänner <3 .. På midsomma kommer Domme iaf följa med mig till ladet de e kul .. å kanske Micka å Amila.. men de blir sämst om det regnar... fast de e ju i och för sig rätt mysigt å bada i regnet om det är varmt, på natten då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0