fredag den 13:e

ojoj idag kunde man ju ha trott att man skulle ha otur :S .. men nej som tur va hade man inte de =) men de kommer väl någon annan dag antar jag..
Först va jag med Kajsa och lagade mat=) haha ojoj ja hon va desperat efter mat! haha :P jo men efter ha varit sjuk aslänge så kan man förstå =) .. vi gjorde makaroner å köttbullar med ärtor och som efterätt speciella våfflor med lime coccos å banan me glass xD ofte ni vill veta men iaf;D... sedag åkte vi in till Slottsskogen å träffa folk å jag fick köpt ett fritidskort :D yay me! så himla värt!.. ja sen satt vi där i kylan ett tag.. men till slut kom vi till ett café som va de mysigaste av allt .. dock hade några redan dragit då =( .. sedan va de dags ¨å åka hem å då träffade jag på annat folk =) de va ödet haha nej skoja xD .. men så nu sitter jag här helt ensam i huset och chattar lite å lyssnar på Paolu Nutini .. han är så bra! jag vill se han live!braaaa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0