tjooo

sheet.. idag började man skolan igen då ^^ känns inte sådär skitkul..asså jag hör inte in i den skolan jag går i riktigt men jag trivs äl ändå =)... men HAHAHA vad det här känns gött å säga! :D jo jag började skolan idag men imån.. imån så drar jag till London! got it? LONDON! So long suckers ;D inget illa menat:D känns bara så gött! tihi =) lite avis är du väl ändå? å på torsdag då ska man på världspremiär! det ni..oooh Johnny Depp å Tim Burton <3 även fast jag kommer frysa häcken av mig så är det värt det! verkligen så värt! HERE I COME! sen dom andra dagarna ska man väl shoppa å så :D
image59


Kommentarer
Postat av: Sarra

DU VAR TYP 2 DECIMETER FRÅN JOHNNY.. KANSKE TILL OCH MED BARA ! DECIMETAR! wiee wiiee wiee.. mihihih puss

2008-01-14 @ 22:34:20
URL: http://sarrorra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0