Liseberg

Hej hej folks! Idag blire minnsan liseberg! Först skulle de bara vara mys med min familj men sen kom en annan å pajja =(.. Darin blire också, kanske inte min favorit men blir nog kul iaf!..haha skriver väldigt korta inlägg nu för tiden, är väl för upptagen antar jag..har så mkt jag vill göra sen över lovet.. men måste plugga också, får allt ta mig i kragen och försöka plugga nu ist, men kommer inte lyckas xD PoK jag älskar er alla mina vänner :) just so you know "why can't we just drink wine?" haha

Kommentarer
Postat av: s

:D:D

altså jag funderar och funderar på om jag ska ha något spec när ja fyller år... liksom ba för att umgås med alla mina mina närmaste någon dag.. De var så länge sen jag kunde slapppna av och ha roligt!!!!!



just det.. ska vi byta julklappar? Puuspussss

2008-12-14 @ 13:19:49
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: Bettina

Daaaaarin <3

Grymt kul att du va med ! ;D <3

O tack ännu en ggn för platserna <3 ;D

2008-12-14 @ 20:43:24
URL: http://anniehuldabettina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0