Just do it!

Allting har verkligen flytit på sen förra fredagen! skithärligt<3 men jag har börjat fundera på var allt tid tar vägen ? .. varje liten sekund som går blir jag äldre många sekunder slösar jag bara bort på att inte göra någonting.. men men.
Idag e de jättefint väder! de e de verkligen :D .. de e bara de att jag inte har någon å gå  ut me för Domme e me några, Sarah e i Rom, Kajsa vet jag inte å Sarra e på cafét men hon ska ringa mig när hon kmr hem å jag längtar! :D .. jag har verkligen slösat bort tiden idag!
Igår då istället så va de först skola :P seeegt ! men vi hade några som kom å pratade om HIV å AIDS jätteintressant men man blir rädd! ... 500 i Västra Götaland har HIV å 5000 i hela Sverige! de e inte så lite, jag som knappt trodde att de existerade i Sverige.. eller jag är väl för feg så jag blundar för verkligheten. Det är något som jag ofta gör men vad ska man gö när nästan allt runt omkring sig går sönder? Då blundar jag .. ja jag e feg...

Dansen e en annan sak jag e osäker på .. jag älskar verkligen å dansa! det e något av de roligaste man kan göra här i livet! ingen tvekan.. men om de ska bli min nya livsstil de e jag inte så säker på .. för på TFDA då måste man verkligen kämpa, de går inte att undvika. Visst älskar jag att kämpa så vad e problemet? kanske de att jag tror att jag inte kmr hinna med mina andra mål i livet då?Jag vet inte riktigt .. de e väl min hjärna som fuckar sig som vanligt ^^ Jag ska iaf kämpa på dansen så jag e så jävla trött så jag nästan svimmar! Det lovar jag..

Okej jag förstår om ingen har fattat va jag menar men det gör inget =) fattar knappt själv..
men nu ska jag sluta för egentligen e jag väldigt pepp :D

Vill bara att du ska veta det här Sarra...När ni flyttade hit fick jag en av dom största gåvorna i mitt liv, jag lärde känna dig!<3



Det blev én lyckad dag idag :D .. Sarra kom tillslut hem och så gick vi till service å köpte glass! de e typ en tradition nu :D Jag köpte en magnum som vanlig men Sarra kunde inte bestämma sig så hon köpte två xD <3 .. en bananasplitt (heter de så ? ) och en twister :D

Sedan dansade vi lite på gatan å en gång stannade en gubbe å glodde en massa xD slår vad om att han spanade in Sarras ass! haha.. jaja sedan gick vi hem till mig för att dricka lite :D ..
Och ja vi gick ut igen :P fotade en massa så här kmr lite mysiga bilder! :D

Kommentarer
Postat av: Em-pem

haft en bra dag? Önskar dig en trevlig kväll :)

2008-04-19 @ 16:15:38
URL: http://www.metrobloggen.se/empem
Postat av: Elin

Jo den har varit helt okej =) sj ? tack det samma!

2008-04-19 @ 16:23:38
URL: http://dudejustchill.blogg.se
Postat av: Sarra

men eliiiin! va måste du va så sötsnällunderbar fantasiska vän! ?

2008-04-19 @ 22:11:06
URL: http://sarrorra.blogg.se
Postat av: Elin

men sarra! :D för att de e precis vad du är!

2008-04-19 @ 23:14:31
URL: http://dudejustchill.blogg.se
Postat av: zozoooo

du är! hahahah.. shit vikka diskussioner dt blev idag :P hihi..

ja tror snarare att gubben kolla in två underbara vänner som dansade :D

2008-04-19 @ 23:57:05
URL: http://sarrorra.blogg.se
Postat av: Elin

haha xD .. jo men kanske :D

2008-04-20 @ 00:24:53
URL: http://dudejustchill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0