shollahopp!

Sitter i skolan nu ^^ kul kul .. eller not! Vi skull haft datakunskapsprov .. men nej våran lärare ba .. nä vi flyttar fram de... det skulla ha varit jättebra om de inte hade varit för att vi ska ha matteprov imån och jag hade kunnat plugga till de igår! å jag hade ju räknat med att ha provet gjort=(.....Nu ska vi egentligen gö ett arbete om typ varför man ska välja mimers hus.. VAFAN jag vet inte vfr nån ska välja mimers hus.. ibland e de väl helt ok .. men ibland suger det!! Jag blir såå freaaking arg!
Det snöar nu :D typ asmysigt...men jag vill hem å mysa med snön hemmma! HEMMA .. jag vill hem =( ... har aldrig insett vad mkt jag älskar mitt hem förrens nu i höst.. så mkt har hänt, jag är rädd för att tänka på allt som hänt, det är skrämmande.. jag vill ha tillbaka det som var <3 visst är det så i nån låt? : It's always cloudy exept for when you look into the past...så sant. Vill Inte.
Det positiva idag är att min PotC 3 DVD är påväg till mig nu <3 PotC - maraton nån ?
Snöööö :D det snöööar !!!
å jag vill kolla på Edward Scissorhands när jag kommer hem <3 älskar den filmen, helt underbar!
image25            image26

image32


men idag är det matte som gäller.. bara massa jävla matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0