<3

Igår var det en av de bästa dagarna på länge! Allt flöt på.. även fast jag var hos tandläkaren och borrade å allt.. har tandläkar skräck! .. men det gjorde inte alls ont =))
Sedan åkte jag hem å kollade lite på PotC 3 bloopers :D 

 image35
you're my hero
and I want you to know
everything you´ve given me
why can´t I give you something back
love, hope, trust
why can´t I tell you
please
sometimes it hurts

sedan var det iaf dags för daaaans :D .. den var skitlyckad! wiiie vad glad jag blev!



Sarra jag vill att det ska bli bra. jag blir ledsen när jag vet att du inte mår bra=´(.. å jag vill att du ska veta att det inte finns någon annan som du och du har en jättestor plats i mitt hjärta, det som också gör mig ledsen är att jag vet att jag kanske inte kan göra så mycket åt hur du mår... du är en av de personer som får mig att må bättre när jag är på botten, Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: sarra

naaww. =") elin. va fiint

2007-11-18 @ 18:58:44
URL: http://sarrorra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0