asså baaajs på mig sjäälv =( jag missade allt sarra skrev =(

Saяяa » Dancє säger:
HEEJ
-Du skickade en vibb till dina kontakter. -
Saяяa » Dancє säger:
Vad gör du=
Saяяa » Dancє säger:
??
Saяяa » Dancє säger:
bajskorv på dej elin!
Saяяa » Dancє säger:
svara dåå!
Saяяa » Dancє säger:
jag har inte mkt tid kvar börjar snart lektionen
Saяяa » Dancє säger:
apa
Saяяa » Dancє säger:
gorilla
Saяяa » Dancє säger:
twistedfeet mannen
Saяяa » Dancє säger:
drömde ju fan om det!
Saяяa » Dancє säger:
haha'
Saяяa » Dancє säger:
jag e typ superglad nu
Saяяa » Dancє säger:
fattaru?!?!?1
Saяяa » Dancє säger:
SVARA DÅHE!
Saяяa » Dancє säger:
elin el nelni elin
Saяяa » Dancє säger:
elloelloelloello
Saяяa » Dancє säger:
ello
Saяяa » Dancє säger:
ditt nya smeknamn
Saяяa » Dancє säger:
mitt e ju Zozo
Saяяa » Dancє säger:
Fat-Zoo


Bajskorv på elin. hon svarar inte! menmåste dra nu.. pusshej! :D :D

Kommentarer
Postat av: Zozo

just det din gorillllaaa! MAHAHA ...

puss

2007-12-06 @ 23:42:12
URL: http://sarrorra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0